Avatar billede WPCS Nybegynder
22. januar 2012 - 06:40 Der er 1 løsning

Airport Express?

Jeg vil gerne kunne afspille min musik trådløst til min Bose Sounddock.

Bedste løsning jeg har kunnet finde, er en Belkin Bluetooth Music Receiver.
Den var nem at tilslutte og det virker også okay - men det ER som sagt bluetooth med de begrænsninger der hertil følger. Bl.a. at musikken afspilles i mono, rækkevide m.m. (det kan dog afhjælpes ved at pille metalplade ud)
Men om det egentligt blot kan afhjælpes ved skift til et 3,5mm stereo minijack-kabel ved jeg ikke eller om begrænsningerne ligger i hardware (både Belkin og Bose)?

Da jeg er ny Apple-mand fandt jeg senere ud af, at der findes en 'dims' der hedder Airport Express der jo afspiller musikken over eksisterende netværk/airplay der i den grad vel er at foretrække (har allerede AppleTV der virker upåklageligt)

- Er der nogen der har gode erfaringer med ApEx?
- Er det nemt at opsætte?
- Fungerer det uden udfald?
- Hvordan er kvaliteten?
- Kan man afspille i stereo?
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. februar 2012 - 15:49 #1
lukker