Avatar billede kjeldsted Novice
21. januar 2012 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ulæst besked

Nu har jeg i efterhånden lidt tid haft stående at jeg har et ulæst brev. I boksen i højre siden af Eksperten står der
Min profil | Indlæg (1.902) | Overvågning | Post (1)

Og jeg har altså ingen idé om hvad der er blevet af den besked. Der er ikke noget ikon for ulæste meddelser. Blot denne parentes med et 1 tal.

Okay... Mens som jeg skriver dette prøver jeg for sjov at tage en af de gamle beskeder jeg har liggende og "arkivere" denne. Nu forsvandt den lille parents så.

Men ikke desto mindre har den været der ret længe nu. Så synes lige jeg ville oplyse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2012 - 20:41 #1
Kan jeg godt huske. Det lille irriterende problem har du haft længe nu...
Avatar billede kjeldsted Novice
21. januar 2012 - 20:42 #2
Det har jeg sikkert... Bugen er måske fundet og løst?
Avatar billede kjeldsted Novice
25. januar 2012 - 16:50 #3
Lukker