Avatar billede computerhelp Nybegynder
19. januar 2012 - 14:45 Der er 7 kommentarer

Point på www.eksperten.dk

jeg forstår ikke hvad de der point gør her inde på siden?  ;)
kan nogle hjælpe

-Tak på forhånd!
Avatar billede KHHP Juniormester
19. januar 2012 - 14:53 #1
Jeg kan ikke give dig et svar på hvorfor folkene bag eksperten.dk har valgt at bruge et pointsystem, men jeg kunne da forestille mig at det er for at give de personern der hjælper dig, en eller anden form for belønning.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2012 - 14:54 #2
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2012 - 15:04 #3
http://www.eksperten.dk/spm/953837#reply_7883031

Jeg tror ikke vi nogensinde kommer af med det skøre pointsystem, hvor man skal skriver et svar når man skal kommentere og svare når man skal kommentere.

De gamle rotter her på E. er så glade for deres point, nogle ønsker ikke point, mens rigtig mange naturligt nok ikke forstår det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2012 - 19:00 #4
Tiden er nok løbet fra pointsystemet, og ideen med at man kan prale af at ligge nr. x i en given kategori.

Men pointsystemet er her, og forsvinder nok ikke, så man kan lige så godt bruge det som det er tiltænkt. Vil man ikke det, så er der andre sider man kan bruge...
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2012 - 19:44 #5
Du har ikke proevet stackoverflow?

:-)

Det er vel nyeste og mest succesfulde site af den her art og der er rigtigt meget fokus paa point (dog kaldet "reputation").
Avatar billede computerhelp Nybegynder
20. januar 2012 - 17:25 #6
okay tak for hjælpen...
-Den der hurtigst smider en anmodning (point) får dem!
haha
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2012 - 22:58 #7
Hjælp vedr. eksperten er gratis, så det er dig selv der lægger svar først :D