Avatar billede mnewman Nybegynder
17. januar 2012 - 00:00 Der er 1 løsning

Køb af bærbar 2012, men hvilken :/

Hej eksperter !

jeg håber i kan hjælpe mig.. jeg er på jagt i den store laptop verden, på jagt efter en bærbar som både skal være pæn, nem at have med på farten og kraftig.

jeg er selv faldet over 2 som jeg syntes virker ret lovende

den ene er Dell's XPS 14z med i7 og 750gb hdd,
den anden er sony vaios 14" SA med tilsvarende build.

men kan simpelthen ikke beslutte mig..

computeren skal bruges både til medie underholdning (film, musik) samt lidt spil swtor, lol. og måske diablo 3 til den tid..

nogle som har erfaringer med disse? varme batteri levetid ? ydelse ? eller som har andre gode forslag ? :)

på forhånd tak
Avatar billede mnewman Nybegynder
18. januar 2012 - 14:54 #1
har bestilt dells. selvom den ikke er helt så køn, er 3000kr også en slags penge at spare :)