Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
13. januar 2012 - 22:46 Der er 3 kommentarer

formatering

Nu vil jeg lave en formatering på min computer med Win 7 64-bit. Men denne gang vil jeg have alt slettet på min harddisk så det er sådan jeg bare sætter min cd i med win7 på og så installer den fra starten. Som om det var en ny købt computer. Ingen ting på computeren. Så nu vil jeg bede jer lave et "skema" hvordan jeg skal gøre det og hvilke programmer jeg skal bruge til at slette alt på harddisken.
Avatar billede jensenjs Juniormester
13. januar 2012 - 23:01 #1
Det er ikke så svært.
Men jeg har ikke tid til at lave et skema for dig, så er er et link der fortæller det hele.
http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

Eventuelt udprint det.
13. januar 2012 - 23:03 #2
... du skal bare bruge din originale WIN7 DVD. På et tidspunkt undervejs kommer du til [Advanceret] ... der kan du 100% nedlægge/oprette/formatere HD'en ...

Altså ikke noget med 3. parts værktøjer ell. lign. ...

---

Bemærk så sletter du evt. også de eringrings E-mail du har modtaget ang. dine tidliger stadig hængende/åbne spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/GameForTheWin
29. februar 2012 - 22:41 #3
(Skal du vide mere her ?)