Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
12. januar 2012 - 20:53 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Loader ikke intetnet ( HOTMAIL, FACEBOOK)

hej jeg har fået formateret og nu virker mit facebook ikke og msn. har prøve ccleaner. men kan ikke får noget til at virke
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
12. januar 2012 - 21:26 #1
Ehh, virker dit internet overhovedet - facebook er jo ikke klientbaseret og bør da virke, hvis du har internet explorer 9 og dit passeord.
Avatar billede kjeldsted Novice
12. januar 2012 - 22:29 #2
Meget sparsom med oplysninger. Svarer til du siger til mekanikeren at bilen ikke virker.

Kan du generet ikke komme på noget netværk. Kan du komme på google? Eller andre (fx. Eksperten.dk, dr.dk, tv2.dk)

Hvilken maskine snakker vi om? Windows, Linux, OS X?
13. januar 2012 - 07:00 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Har du styr på
* Driver Software
* WindowsUpdate + opdateringer + opdateringer + opdateringer + ...
* Sikkerhedsprogram

* ???
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
13. januar 2012 - 23:45 #4
Maskine : win 7 64-bit
Browsers : IE 9 Google chrome ( up to date )
Update : Up to date
Sikkerhedsprogram : Norton 360 ( up to date ) ( har scannet )

Info : en helt normal dag hvor jeg sidder og spille lidt og er på facebook. Så kigger jeg facebook ( re-loader siden ) går meget langsomt... slukker. Tænder computeren dagen efter, og så er det er langsomt
13. januar 2012 - 23:55 #5
Hvad siger/skriver
http://hastighedstest.tdc.dk/
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
14. januar 2012 - 23:13 #6
50/30
15. januar 2012 - 00:40 #7
... Hmmm... kan jo lige så godt være FB som er tungt belastet på lige det tidspunkt !!!
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
15. januar 2012 - 02:26 #8
hvorfor alle de " !!! " ? lyder som om du er sur...
15. januar 2012 - 09:19 #9
Jeg oplever det også mht. FB :-(
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
15. januar 2012 - 15:21 #10
Hvad med Hotmail ? der er den også langsom ...
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
16. januar 2012 - 15:41 #11
Okay har nu fået mit facebook til at virke ( ved ikke hvordan ) men virker nu så vil du have de points larry?
16. januar 2012 - 16:41 #12
Ping...
(Læg selv et [svar] så deler vi ...)
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
16. januar 2012 - 17:53 #13
Okay så :) men nu virker det ikke igen -.-" skuffende facebook ... men lukker nu - tror det forsvandt fordi jeg installerede nogle " valgfri opdatering " som gjorde det ikke virker igen .