Avatar billede herbert0007 Nybegynder
10. januar 2012 - 01:42 Der er 3 kommentarer

Win 7. Forsvundende partitioner

Hejsa

Jeg har en datadisk, som er delt op i 3 partioner. 2 Af partionerne kan jeg ikke se i stifinderen mere  Men ser dem fint nok i "Diskhåndering" dog uden label og drev bogstav.
Bruger jeg "patition Wizard Home edition 7" Så ser jeg også label på de 2 manglerne partioner og kan faktisk også få lov, at se hvad der er på.

Men hvordan jeg ingen få tilgang til partionerne?

På forhånd tak
Erik
Avatar billede thov Forsker
10. januar 2012 - 02:16 #1
I Diskhåndtering kan du prøve at tildele partitionerne et ledigt drevbogstav.
Avatar billede herbert0007 Nybegynder
10. januar 2012 - 10:39 #2
Det er forsøgt, men får ikke lov! Den skriver " Handlingen kunne ikke fuldføres, fordi konsolvisningen Diskhåndtering ikke er opdateret. Du kan opdatere osv" Det er forsøgt og det gjore ingen forskel.
Har også forsøgt, at tildel et drevbogstav i "patition Wizard Home edition 7" Det får jeg heller ikke lov til :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2012 - 18:03 #3