Avatar billede kaspers.dk Nybegynder
08. januar 2012 - 13:54 Der er 4 kommentarer

Website som pauseskærm

Findes et program eller funktion i/til windows xp og 7, der kan vise en hjemmeside som pauseskærm?

Hjemmesiden der skal vises opdateres konstant igennem AJAX, og er derfor rimelig dynamisk.

Løsningen skal helst være gratis, og være en forholdsvis letvægter softwaremæssigt.
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 14:26 #1
Tror det her kan klare det: http://www.web-screen-saver.com/home.html
Avatar billede kaspers.dk Nybegynder
08. januar 2012 - 14:51 #2
Den faldt jeg godt selv over. Men efter en række forsøg med det, så logger det brugeren ud når man f.eks. bevæger musen for at gå ud fra pauseskærmen.

Og så er det betalingsprogram..
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 16:17 #3
Du er ikke villig til at betale noget eller hvad?
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 16:28 #4