Avatar billede jamesbrowndk Nybegynder
07. januar 2012 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Manglende trådløst internet på ny bærbar - periodevis

Modtog min spritnye Sony Vaio (VPCZ21L9E) igår, og den fungerer ikke rigtig på mit trådløse netværk. Jeg finder mit netværk, logger på det og har også forbindelse. Jeg kan i ny og næ kommer på en hjemmeside, men oftest ikke. Og engang imellem kommer det gule udråbstegn på nederst til højre og fortæller mig, at der ingen internetadgang er.
Mit trådløse netværk herhjemme spiller fint og har gjort det et års tid. Mine to andre pc´ere, to iPhones, én iPad og min kones pc er på netværket helt og aldeles uproblematisk.

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?
Avatar billede jamesbrowndk Nybegynder
08. januar 2012 - 00:02 #1
Fandt selv ud af det.
08. januar 2012 - 01:14 #2
(Og det må vi andre ikke vide noget om ?)