Avatar billede atd Nybegynder
05. august 2001 - 18:32 Der er 9 kommentarer

Forespørgsel

Er der nogen, der kunne tænke sig at lave et mindre logo til brug i brevpapir, visitkort m.m.?
Mit navn er Rasmus Pedersen, Så et logo med mine initialer ville lige være sagen. Logoet må gerne være i en god opløsning, så man kan redigere størrelsen uden det går ud over kvaliteten.
Jeg kunne forstille mig noget lavet i Corel Draw, med et 3D look????
Ligeledes gerne med skyggeeffekter etc.
Jeg vil godt give de 300 point, hvis det er seriøst lavet.
På forhånd tak.
Avatar billede superib Nybegynder
05. august 2001 - 19:49 #1
Har jeg ikke set det her spm før??
Avatar billede atd Nybegynder
05. august 2001 - 19:55 #2
Muligvis, men ikke fra mig af!!
Avatar billede djbn Nybegynder
06. august 2001 - 11:51 #3
Hvilke andre programmer har du, udover Corel Draw?
Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 13:56 #4
Hvor stort skal det være??

Skal der står andet end dine Initial er og dit Navn??

Hvad skal der helt præcist stå på det, har du nogle ønsker ang. farver, for så kan jeg da bikse noget sammen i Photo Shop! - Her kan jeg også sagtens lave en 3D effekt i det!  :)

/Guiron
Avatar billede atd Nybegynder
07. august 2001 - 22:40 #5
Jeg har også Photoshop 6.0!
Det skal helst være mine initialer (RP).
Helst i sort/hvid.
Gerne noget 3D, hvor bogstaverne fader ind i hinanden eller hvor bogstaverne bliver overdrevet i former og kanter.
Størrelsesmæssigt snakker vi ca. 3H og 4B.
Tak for interessen!!!
Avatar billede dalle777 Nybegynder
13. september 2001 - 10:21 #6
3H 4B, hvad snakker du om ???

Btw: Jeg kan lave dig et - skal det være vildt eller stille og roligt ???

Daniel
Avatar billede atd Nybegynder
13. september 2001 - 17:11 #7
3 cm høj, 4 cm Bred.
Bare sådan jeg har mulighed for at bruge til evt. Brevpapir m.m.
Jeg vil ikke sige vildt, hellere stilrent og unikt. Det er jo godt nok et vidt begreb, men hvad skal jeg sige.
Jeg kan godt ligge 150 point oveni!
Avatar billede peellefsen Nybegynder
06. november 2001 - 12:50 #8
hvis det laves i CorelDraw, eller Illustrator for den sags skyld, så kan de skaleres unden kvalitetstab, dat det jo er vektor grafik!
Avatar billede uap Nybegynder
03. marts 2002 - 02:53 #9