Avatar billede bmhaj Praktikant
28. december 2011 - 13:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filter kode

Hej

følgende lille kode:

DoCmd.OpenReport "rptBesvarelserLeder", acViewPreview, , "[Leder]=" & Me![Leder]

giver mig følgende fejl:

Der er en syntaksfejl, fordi der mangler en operator, i forespørgselsudtrykket "[Leder]=Jan Laursen"
Avatar billede mugs Novice
28. december 2011 - 13:21 #1
DoCmd.OpenReport "rptBesvarelserLeder", acViewPreview, , "[Tabel1]din tabel![dit felt] = '" & Me!dit felt & "'"
Avatar billede mugs Novice
28. december 2011 - 13:22 #2
Om igen:

DoCmd.OpenReport "rptBesvarelserLeder", acViewPreview, , "[din tabel]![dit felt] = '" & Me!dit felt & "'"
Avatar billede bmhaj Praktikant
28. december 2011 - 23:16 #3
Løsningsforslag prøvet men virkede ikke. Det sjove er at jeg har en identisk rapport som fungere på stort set samme kode, som den har jeg har et problem med nu.

Har du andre forslag?
Avatar billede mugs Novice
28. december 2011 - 23:29 #4
Det ville være rart, om du skrev mo du får en fejlmelding, eller bare du får alle poster.

Er dit kriteriefelt numerisk eller alfanumerisk?
Avatar billede bmhaj Praktikant
29. december 2011 - 00:00 #5
Fejlen som beskrevet ovenfor opstår når vil hoppe fra en formular til en rapport. Dvs. jeg komme ikke ind i rapporten pga. fejlen.

Feltet er et tekst felt
Avatar billede mugs Novice
29. december 2011 - 09:38 #6
Må jeg se din kode?
Evt. databasen. Du kan sende den til:

mugs snabelting bbsyd.dk

som en .zip fil
Avatar billede bmhaj Praktikant
29. december 2011 - 11:17 #7
Super. Jeg sender dig lige en kopi af problemet.