Avatar billede HjalteRMC Nybegynder
23. december 2011 - 16:33 Der er 4 kommentarer

Kan ikke installere 64-bit Windows 7 i VirtualBox

Jeg kan ikke installere 64-bit Windows 7 i VirtualBox.
Mit styresystem er Windows 7 32-bit
Og så skal jeg bruge 64-bit til at redigere video med.
Men når jeg prøver at installere Windows 7 64-bit i VirtualBox, siger processoren ikke er kompatibel med min computer.

Min computer's processor kan godt klare 64-bit. Det er en Intel Core 2 Duo 2,2 GhZ.
Avatar billede KHHP Juniormester
23. december 2011 - 17:55 #1
Det kommer ikke an på hvad din cpu kan klare, det går efter om din pc kører med 64-bit windows eller ej, så derfor er du nød til at installere 64-bit på din pc, for at kunne køre det i virtualbox.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
23. december 2011 - 17:59 #2
En 64bit gæst på en 32bit host plejer gerne at kræve VT-x support (som også skal være aktiveret i bios).
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 18:58 #3
hvis din win7 64-bit er samme pakke som 32-bit, så vil du senere komme i problemer, da licensen er brugt.

Til videoredigering skal du bruge en del cpu-kraft, så lav i stedet en rigtig dual-boot (bare på 20gb). Video kan så ligge på en delt partition.
Avatar billede HjalteRMC Nybegynder
27. december 2011 - 01:49 #4
Okay tak. Det tror jeg at jeg gør