Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2011 - 10:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejler eksperten for tiden?

http://www.eksperten.dk/spm/574899
Kig fra #10

Bruger, som altid, opdateret Chrome browser.
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
16. december 2011 - 10:52 #1
Du skal vel bare styre antallet af klik på "opret" :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. december 2011 - 10:55 #2
Jeg har noteret 7 svar fra dig som allesammen er identiske, samt 3 identiske svar fra carkris1122 som ikke er relevante i forhold til det som tråden handler om. Virker lidt rodet. Jeg har dog ikke oplevet at den dobbeltpostede, måske 1 gang, men derimod har jeg oplevet at jeg ikke kunne logge ind, samt at jeg blev logget af mens jeg sad og skev et indlæg (som af selvsamme årsag ikke blev postet) også selvom jeg havde alle addons deaktiveret.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. december 2011 - 10:57 #3
Jeg syntes at der kan være nogle få enkelte irritationsmomenter ved siden, men dog er det vigtigeste at hjælpen er kompetent og brugbar og det er den bestemt, så gør det ikke så meget med nogle få enkelte tekniske fejl så længe at hjælpen er helt i top.

Men selvfølgelig er det irreterende... men måske har det bare noget med Chrome at gøre? Vi bruger samme browser og Eksperten.dk vil heller ikke altid sammen med Chrome hos mig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2011 - 11:08 #4
#1
Heldigvis er det ikke problemet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2011 - 11:09 #5
#3 har ikke oplevet dette problem med Chrome før.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. december 2011 - 11:21 #6
Jeg tror bare at det er Chrome og Eksperten som ikke altid kan lide hinanden lige godt... ved desværre ikke hvad løsning skulle være.Men jeg skifter ikke browser det er helt sikkert.

Men dog kan jeg stadigvæk ikke forstå hvor #7 + #8 + #9's svar kommer ind i billedet henne. Det indhold som han poster har jo intet med trådens emne at gøre. (Tråden handler om en 200w psu, og 7,8 og 9 snakker om kondicykler, arobicudstyr,m.m.)
Avatar billede store-morten Ekspert
16. december 2011 - 16:01 #7
#7 + #8 + #9's svar kommer vel af #1 forslag om at stuttet kondicykel til som psu. ;-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. december 2011 - 17:37 #8
haha
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2011 - 13:41 #9
Lukket.