Avatar billede wakkami Nybegynder
14. december 2011 - 19:58 Der er 6 kommentarer

Kan ikke "klikke" videre

Det er sket for et par dage siden, at min skærm på en måde bare "fryser", og den eneste måde jeg noglegange komme videre på er at trykke "tap" og scrolle til det vindue jeg vil bruge. Det skal siges det ikke er en direkte "frossen" proces, som "svarer ikke".
Det sker også i min proceslinje, ikonerne er der, animationer på "wifi" er der, men jeg kan kun klikke der 1 ud af 10 gange, efter jeg har trykket på 500 taster på tastaturet, det er virkelig irriterende, nogle der har et forslag til hjælp?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2011 - 20:07 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Så ser vi videre derfra? Det er lidt nemmere da vi så kan lede dig til den rigtige løsning.
Avatar billede wakkami Nybegynder
14. december 2011 - 20:33 #2
Det må du undskylde, det er Windows 7 :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2011 - 20:39 #3
Hvis det er sket for nylig så gendan til før problemet opstod.
Ellers sæt din Win7 DVD i og kør en reparation.
Avatar billede wakkami Nybegynder
14. december 2011 - 21:45 #4
Jeg har prøvet at gendanne, kan lige prøve at køre en reparation, melder tilbage :-)
Avatar billede wakkami Nybegynder
14. december 2011 - 22:06 #5
Det virkede ikke. Andre idéer, det ser ikke ud som om at computeren mangler at blive "fikset", hvis man kan sige det sådan, den kører fantastisk osv., det er bare mærkeligt den gør det, og det bliver virkelig irriterende i længden af når man surfer på nettet :P.
Avatar billede wakkami Nybegynder
15. december 2011 - 19:15 #6
Mangler stadig hjælp..