Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 09:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke lukke mit indlæg.....og bliver selvfølgelig mindet om at jeg har et pbent hele tiden

kan i hjælpe mig med at få lukket det af...

Takker
14. december 2011 - 09:30 #1
Du skal bare acceptere mit svar ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2011 - 09:40 #2
Hvorfor skulle han acceptere dit svar du har da ikke deltaget i den tråd??? #1
14. december 2011 - 09:40 #3
he he - ja, jeg var lidt hurtig, men det er da svar på hans spørgsmål.
14. december 2011 - 09:42 #4
thor_ostergaard, du er ikke særlig etisk.  Ikke alene giver du det forkerte svar (det vil ikke lukke HenrikDiedricht's tidligere spørgsmål at acceptere dit svar på dette spørgsmål) du prøver også at profitere.  Hvis du ikke har noget seriøst at gøre, lad så være med at gøre det på Eksperten, tak.

HenrikDiedricht, man lukker et spørgsmål og afgiver points ved at acceptere et svar, et indlæg markeret med gult  Man accepterer svaret ved at sætte flueben ved 'Accepter dette svar' og derefter klikke på feltet 'Accepter svar og afgiv points'.

I dit gamle spørgsmål dik du hjælp i form af kommentar, indlæg ikke markeret med gult.  Hvad du skal gøre er at bede det eller de medlem(mer) der hjalp om at oprette et svar, og når så svaret kommer accepterer du det.  Hvis der efter, skal vi sige, en uge eikke er kommet svar, så accepterer du det svar du selv lagde.

Hvad angår dette spørgsmål, så er der tradition for, at man ikke får points for spørgsmål om Eksperten selv, så opret selv et svar og accepter det.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2011 - 09:43 #5
Nej det er direkte tyveri !

HenrikDiedrich
du skal bede den/dem som har givet dig en brugbar løsning om at sen de et indlæg som svar som du accepterer.
14. december 2011 - 09:45 #6
undskyld
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2011 - 09:59 #7
Sidder faktisk og venter på en bedre løsning end "undskyld"
du bør lave en tråd hvor du giver spørger point tilbage!:-(
Avatar billede kloge-aage007 Nybegynder
07. januar 2013 - 02:05 #8
NEEEJJJJJ Thor. Du skal sku ikke undskylde en skid, og da slet ikke til et fjols som lille bitte poko, eller andre...

Du kan jo ikke gøre for, at dette point-system giver anledning til total KAOS!