Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 22:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Adobe Reader

Når jeg installere adode reader siger dne bare programmet er blevet installeret, men når jeg forsøger at åbne en .pdf fil kommer windows frem og siger at den ikke kan åbne filen.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. december 2011 - 22:59 #1
Hvis den siger den er installeret ligger Adobe reader så i C:/programmer? (Kig under din start menu evt) :) Hvis den gør, så åbn Adobe reader og se om den tjekker om den er sat til og være .pdf åbner.. ellers kan du højreklikke på .pdf filen og vælge åbn med og så vælger du adobe reader..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 23:11 #2
Den kommer ikke frem i C:/programmer, og den kommer heller ikke frem med adobe nogle steder hvis man vælger "Vælg et program som Windows skal åbne filen med".
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 23:29 #3
Ellers kan du evt. prøve med Foxit Reader: http://foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 23:32 #4
Mange tak for alternativet, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor Adobe ikke vil virke, den kommer jo frem og siger at programmet er installeret og det hele, virker mystisk.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. december 2011 - 23:38 #5
#4 Lav en søgning på din pc efter ordet "adobe" så burde den finde noget..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. december 2011 - 00:13 #6
Den finder ingenting. Men, nu hvor jeg har prøvet at installere igen, kommer den frem og siger at der er blevet lavet en fejl, og bagefter siger den at det er installeret. Mærkeligt.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. december 2011 - 01:05 #7
Avatar billede Blueeyez Mester
17. december 2011 - 11:21 #8
#6 Sådan kan det jo gå :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 06:57 #9
#7 Når jeg klikker på linket siger dne bare Denne webside blev ikke fundet.
19. december 2011 - 07:02 #10
#7 virker fint !!!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 07:11 #12
Jeg tror det har noget at gøre med at jeg har deaktiveret nogle windows tjenester.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 09:39 #13
Lukket.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2011 - 09:55 #14
Hmmm, og løsningen blev???
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:11 #15
#14 Problemet kunne ikke løses. Jeg har prøvet alle forslagene, men ingen af dem virkede.