Avatar billede habalap Nybegynder
12. december 2011 - 19:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

decrypter program

hej jeg har en masse dvd´er som jeg skal decrypte, og jeg tænkte at man lave en masse ISO filer og sætte computeren til at lave det over natten. så mit problem det at jeg ikke kan finde et program hvor jeg kan decrypte dvd´er samtidigt så hvis der er nogen der kender et så må i gerne sige det.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. december 2011 - 19:47 #1
Er det nogle film du selv ejer som du har lagt på pcen?
Avatar billede habalap Nybegynder
12. december 2011 - 21:03 #2
ja men jeg har fundet en løsning så jeg giver mig bare mig selv pointene