Avatar billede HjalteRMC Nybegynder
12. december 2011 - 17:00 Der er 3 kommentarer

USB-stik vil ikke formateres

Jeg fandt lige et gammelt USB-stik. Der er gået noget galt med det, så der står jeg skal formatere det for at jeg kan bruge det. Det er lige meget, fordi jeg har ikke noget vigtigt der på.
Men når jeg formaterer det står der bare at Windows ikke kan...
Hjælp mig
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 17:03 #1
På nogle USB stick er der en lille skydelås på siden, Prøv at se der.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. december 2011 - 19:44 #2
Ellers så prøv med at højreklikke>formater>klik kryds i feltet "ekspress formatering" og tryk formater, det hjalp hos mig.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 08:22 #3
denne her kan ret ofte gøre det for dig

http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=197

m.v.h