Avatar billede trav Nybegynder
09. december 2011 - 11:36 Der er 3 kommentarer

hjælp til valg af computer

Hej
Jeg har een stationær computer, og skal have en ny og det skal være en bærbar.
jeg tænker på en Mac men hvilken?
Jeg har brug for en som er hurtig - skal bruges til at serve på nettet f.eks DBA og andre - skal bruges til netbank og det offentlige - ikke spil - dette er de vigtigste ting den skal kunne.
Kan I foreslå hvilken det kunne være?
trav
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. december 2011 - 12:30 #1
Det kan alle MacBook's klare. Lige fra den mindste Air til den største Pro.
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. december 2011 - 12:33 #2
Og alle andre bærbare iøvrigt.
Avatar billede haverslev Novice
09. december 2011 - 13:26 #3
Hvis det er for at køre med Mac styresystem, så skal du vælge en Macbook - men er det mere for designet skyld osv., så vil jeg anbefale en med Windows 7, nemlig en ASUS i 13,3" og som er billigere end en Macbook i 13,3"

En lille "Test" af ASUS UX31E:
http://www.pcworld.dk/art/204264?a=exp&i=0

Billigst her:
http://dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=UX31E-RY012V