Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
07. december 2011 - 12:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Ccleaner ikon i proceslinjen

Når man sætter Ccleaner til at køre en resning automatisk ved opstart, så kommer der et lille ikon frem nede i proceslinjen. Hvordan fjernes dette lille ikon?
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 12:41 #1
Indstillinger -> Avanceret -> Luk programmet efter rensning
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
07. december 2011 - 18:31 #2
Ja den lukker Ccleaner ned efter rensning. Men hvordan fjernes selve ikonet som popper frem nede i proceslinjen?
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 18:41 #3
Har lige selv haft sat min til rensning ved opstart og min fjerner sig automatisk, hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 18:42 #4
Hvis du har et ikoan fx som i 7 så højreklikker du på det og vælger fjern eller frigør eller hvad det hedder :)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 18:46 #5
Så vil jeg anbefale dig at kigge her: http://www.destogroup.dk/products-page/pakkeloesninger/

Der er nogle med flere kameraer end du søger, men jeg vil sige det ser meget godt ud, men jeg ved ikke hvor mange kameraer du vil have, hvis du har spørgsmål kan du jo spørge så vil jeg se om jeg kan besvare dine spørgsmål, jeg er ikke ansat ved dem, men har selv søgt efter overvågningsudstyr og fik anbefalet dem og efter min mening så er de ret gode indenfor dette område :)
07. december 2011 - 19:30 #6
Ref #5: Det var vist den forkerte tråd ? *S*
Skulle nok have været ved www.eksperten.dk/spm/952776 ?
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 19:51 #7
#6 Hovsa :I
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
09. december 2011 - 01:39 #8
Jeg køre pt. med Vista.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. december 2011 - 11:50 #9
#8 Højreklik på ikonet og vælg frigiv eller fjern.. (En af følgende burde der stå..) Ellers må du lige smide et skærmbilled op, hvor du højreklikker på det ikon du vil af med..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. december 2011 - 23:03 #10
Jeg smider lige et printscreen op her i løbet af ugen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. december 2011 - 01:25 #11
Jeg har bare valgt at køre programmet manuelt istedet for at sætte dne til at rense ved opstart, smid et svar dme som vil have point.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. december 2011 - 04:00 #12
Lukket.