Avatar billede trine_uldall Nybegynder
06. december 2011 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer til mac?

Hej, jeg har hørt at man ikke kan køre internet explorer på en mac. Hvad gør I hjemmesideudviklere, der sidder med en mac, så? For man kommer jo ikke udenom at skulle tjekke sidens fremtoning i IE.
Hilsen Trine
www.media-now.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. december 2011 - 17:42 #1
Hej Trine,

Jeg bruger https://browserlab.adobe.com

Det fungerer rigtig godt og hurtigt.
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
06. december 2011 - 19:41 #2
Det ser faktisk meget cool ud...men kan man kun se sin forside? Mine links virker i hvert fald ikke i nogen af dem -og det gør de altså ellers ;-)

Og - nu bliver jeg krævende: jeg tilgår i øjeblikket www.fugekrads.dk igennem hostfilen, da jeg flytter deres eksisterende site til en wordpress-løsning. Men den funktion virker vist ikke i browserlab? Det er i hvert fald kun deres nuværende, der vises.
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. december 2011 - 20:08 #3
Jeg tror egentlig godt du kan bruge dine links. Prøv at holde musen henover, så tror jeg der kommer en forklaring.

Ellers skal du blot indtaste den præcise adresse for undersiden.