Avatar billede Slettet bruger
05. december 2011 - 14:53 Der er 4 kommentarer

Feedback på min ny chat

Jeg har lagt en ny chat på siden og ville lige høre om jeres mening, er den god eller skal den rettes til ?

www.mediaplace.dk
Avatar billede mikaelch Novice
05. december 2011 - 15:09 #1
jeg synes den fungere okay , den er godkendt
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2011 - 15:46 #2
Det lyder godt, så skal vi bare have lokket nogle chattere derind...hehe
Avatar billede mikaelch Novice
08. december 2011 - 14:44 #3
bare være aktive og give den fuld energi med at give viden videre
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2011 - 15:12 #4
Det må blive en fælles opgave, jeg alene kan ikke løfte siden selv, men der kommer snart et nyt blog system på siden og der vil alle brugerne kunne dele ud af deres viden ;-)