Avatar billede nenjez Nybegynder
04. december 2011 - 15:41 Der er 1 kommentar

Hjælp til opsætning af CCC

Hej Eksperter, og god søndag til jer alle.

Jeg har en hp bærbar som jeg er igang med at sætte op til media center, men har lidt til ingen erfaring med ATI kort og er derfor meget forvirret når jeg kigger ind i Catalyst.

Specs på bærbaren er :

Intel Pentium P6000 1.87 GHz duo core.

4 GB RAM

ATI Mobility Radeon HD 5470.

Det skal lige siges jeg på ingen måde er ekspert når det kommer til hardware eller noget men har dog lidt erfaring. Nu vil jeg så gerne høre fra jer hvordan jeg sætter Cataclyst bedst op til at se film, jeg syntes nemlig der er lidt lag i billederne, men er fornemmelsen af at det bare er mig der har opsat det forkert.
Avatar billede nenjez Nybegynder
04. december 2011 - 17:50 #1
Det virker også som om lyden hopper lidt når man ser film. Alle drivere er opdateret og jeg bruger VLC til afspilning.