Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. december 2011 - 18:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til brugrkonti billede

Nogle gode forslag?  Jeg bruger det klassiske Windows logo som baggrund og har gjort det siden XP,vista,7, men jeg mangler et unviersielt brugerkonti billed,e og nej det skal ikke være et billede af mig selv.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 18:22 #1
til hvilken brugerkonti?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. december 2011 - 19:38 #2
Administrator
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 11:03 #3
HEJ hardwareguy15  jeg forstår desværre ikke lige dit spørgsmål

du vil ha en brugerkonti billede

er  det på skrivebord  eller når du kliker start ??
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 11:08 #4
#3 Det er når du trykker på Brugerkonti inde i kontrolpanelet, så har du mulighed for at tilføje et billede til din Brugerkonti, ændre password,osv. Jeg bruger et indbygget billede fra Windows men ville høre hvad i andre bruger og se om jeg kunne bruge det til inspiration.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 11:15 #5
Vælge et billede til din brugerkonto og menuen Start

Du kan vælge et billede, der bliver tilknyttet din brugerkonto, og som vises på skærme eller menuer, der viser dit brugernavn, f.eks. velkomstskærmen eller menuen Start.

1.Åbn Brugerkonti ved at klikke på knappen Start, klikke på Kontrolpanel, klikke på Brugerkonti og familiesikkerhed (eller klikke på Brugerkonti, hvis du er sluttet til et netværksdomæne) og derefter klikke på Brugerkonti.

2.Klik på Skift billede til kontoen.

3.Klik på det billede, du vil bruge, og klik derefter på Skift billede.
- eller -
Hvis du vil bruge et af dine egne billeder, skal du klikke på Søg efter flere billeder, gå til det billede, du vil bruge, klikke på billedet og derefter klikke på Åbn. Du kan bruge billeder i alle størrelser, men de skal have en af de følgende filtypenavne: .jpg, .png, .bmp eller .gif.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 11:27 #6
Jeg ved godt hvordan man uploader et billede til sin brugerkonti, det jeg ville høre er hvad i andre bruger som billede, bruger i billede af jer selv, bruger i de indbyggede i windows, eller? Det er for at få lidt inspiration.
Avatar billede chalde Seniormester
03. december 2011 - 11:45 #7
Hvad den nu vælger, har ingen betydning for mig.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 12:15 #8
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 13:31 #9
Jeg mener det samme som chalde. Det har ingen betydning for mig, hvilket billede jeg har;) Men jeg bruger også et billede, som bare har været indbygget i windows. Jeg bruger nogle blomster, men det klart når jeg er pige.
Men du kunne jo sætte et billede af hvad du interesserer dig for ;)
F.eks en fodboldsspiller.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. december 2011 - 12:42 #10
Jeg har bare valgt et indbygget. Det gør nok ikke den store forskel har i ret i. Dem som vil have point smid et svar.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2011 - 21:42 #11
SVAR :)