Avatar billede prinsbo Nybegynder
28. november 2011 - 21:00 Der er 11 kommentarer

DANSK KABEL TV SIKKERHEDSPAKKE

Jeg skal have geninstalleret ovennævte program, men efter et øjeblik får jeg beskeden: CONFICTING SECURITY PRODUKT.
Dk Tv siger det er et gammelt sikkerhedsprogram der ligger på pc'en, mem jeg kan ikke finde sådanne.
Hvem kan hjælpe mig.
PÅ forhånd tak -:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. november 2011 - 21:53 #1
Måske du skal have renset lidt ud på din PC?
Optimer og gør din PC. Hurtigere.
En vejledning i brugen af Ccleaner og Defraggler
Kræver at du kan læse PDF. Filer. http://get.adobe.com/dk/reader/
http://gratisupload.dk/vis/669640/
28. november 2011 - 22:37 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede prinsbo Nybegynder
29. november 2011 - 10:59 #3
Hej.
Jeg bruger Windows 7 64 bit
29. november 2011 - 15:57 #4
Ved instalation - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." ...
Avatar billede prinsbo Nybegynder
29. november 2011 - 16:39 #5
Hej Poko.

Jeg har prøvet dit forslag med CCleaner og Defrag, men jeg har stadig samme problem
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. november 2011 - 16:51 #6
Hvis du ikke kan finde og afinstallere et program som åbenbart ikke findes kan besværet med at opdatere et program vøre browserdata baseret prøv i ie under funktioner at slette browsedata.?
29. november 2011 - 16:58 #7
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede prinsbo Nybegynder
29. november 2011 - 17:30 #8
Hej Poko1.

Det hjalp heller ikke med ie, funktioner, slette browserdata.
Avatar billede prinsbo Nybegynder
29. november 2011 - 17:34 #9
Hej Karise_larry.
Der sker ikke noget når jeg højreklikker.
Ellers tak for oplysningen
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. november 2011 - 17:43 #10
Prøv at køre dette program og send loggen herind.
http://free.antivirus.com/hijackthis/
Avatar billede prinsbo Nybegynder
30. november 2011 - 20:25 #11
Hej alle.
Jeg har løst problemet. Jeg kørte systemgendannelse og derefter virkede DK TV.

Tusind tak for jeres hjælp