Avatar billede kta38 Juniormester
27. november 2011 - 16:42 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Bærbar låser i programmerne?

Hej. Jeg har en bærbar der sommetider låser i programmerne.
Jeg åbner f.eks. office word 2010 eller Explorer9, men lige så snart jeg trykker på tastaturet så låser programmerne, jeg kan stadig bruge musen til at lukke pcér med, men problemet er det samme når den har genstartet.
Jeg kan køre en fejlsøgning på c-drevet og fejlen er væk i 1-2 uger, men pludselig er den der igen.
Bruger Win7
Jeg har brugt ccleaner som ikke hjælper på dette problem.
Er der en der ved, hvad jeg kan gøre ved denne fejl?

På forhånd tak
Anders
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 19:57 #1
kik i ctrl alt delete
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2011 - 21:22 #2
Reparation af office installation er det forsøgt?
Avatar billede pstidsen Novice
27. november 2011 - 22:08 #3
#2: Problemet er også i IE9
Avatar billede kta38 Juniormester
27. november 2011 - 22:25 #4
ctrl alt delete har jeg prøvet , men det er det samme igen når jeg starte programmerne op igen. Jeg kan først køre normal med programmerne igen efter jeg har kørt en fejlsøgning af c-drevet
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 14:51 #5
lav en Systemgendannelse

1.Åbn Systemgendannelse ved at klikke på knappen Start. Skriv Systemgendannelse i søgefeltet, og klik derefter på Systemgendannelse på listen med søgeresultater.  Hvis du bliver bedt om en administratoradgangskode eller om at bekræfte, skal du indtaste adgangskoden eller bekræfte.
2.Følg trinnene i guiden til at vælge et gendannelsespunkt og gendanne din computer.

http://res1.windows.microsoft.com/resbox/da/Windows%207/main/55e6d542-0b53-4a5f-ab70-9ce8734e2bde_0.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2011 - 15:53 #6
Når du fejlsøger din pc, så har du jo husket at den skal reparere.
Men har du sat den til at scanne og rette diskoverfladen for fejl?
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Det vil med denne guide betyde at begge bokse skal afkrydses.
Avatar billede pstidsen Novice
28. november 2011 - 16:44 #7
PS: Systemgendannelse er kun aktuel, hvis det er sket pludselig og du kan sige hvornår fejlen opstod.
Avatar billede kta38 Juniormester
28. november 2011 - 17:31 #8
jeg kan ikke komme så langt tilbage i systemgendannelse.
1. gang jeg oplevede problemet var i april mdr. jeg har bare kørt en fejlsøgning og rettelse hver gang programmerne låste.
jeg var bare nu blevet træt af at vente på pc fik kørt en fejlsøgning (1 time), og jeg tænkte om der ikke kunne finde en løsning på dette problem.
Avatar billede kta38 Juniormester
06. december 2011 - 07:09 #9
Hej. Jeg har ikke fået løst problemet..
Men læg et svar til point, som tak for rådende.
Mvh Anders
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2011 - 17:45 #10
Du må lige fortælle hvem der skal lægge svar?
Kan ikke lige se hvem du spørger.
Avatar billede kta38 Juniormester
06. december 2011 - 19:40 #11
Hej. Jeg mente alle havde prøvet at hjælpe, så
pstidsen , 220661, rasmus64745 kunne evt dele
point.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2011 - 19:46 #12
god ide.
Så venter du bare til alle har svaret.
Avatar billede pstidsen Novice
06. december 2011 - 20:37 #13
også herfra.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2011 - 17:19 #14
god weekend :-)))))