Avatar billede frederoptaget Nybegynder
25. november 2011 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade JQuery

Hej
Jeg har forsøgt at downloade JQuery Library - men får en fejl meddelelse fra "Windows Script Host" med "bla. bla....Der opstod en Microsoft JScript-kørselsfejl"
Har andre oplevet dette og hvordan kommer jeg videre ?
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2011 - 19:31 #1
Det lyder som om du prøver at åbne og køre scriptet når du får den fejl.
Prøv i stedet at højre-klikke på linket, og vælg "Gem som...".
Avatar billede frederoptaget Nybegynder
26. november 2011 - 08:59 #2
Hej tolamaps
tak for din tid. Har prøvet dit forslag - med samme resultat.

Tror det er IE9 det er galt med - den laver det samme med andre jquery filer - den vil simpelthen ikke gemme dem men åbner dem med det samme
Avatar billede klaudi Ekspert
26. november 2011 - 10:09 #3
Prøv om du kan hente dem her, har pakket dem begge(minified og uncompressed)
http://peecee.dk/upload/view/338025

Har hentet dem herfra
http://docs.jquery.com/Downloading_jQuery
Avatar billede frederoptaget Nybegynder
26. november 2011 - 10:47 #4
tak det fungerede
Avatar billede klaudi Ekspert
26. november 2011 - 11:02 #5
var så lidt