Avatar billede Sensity Nybegynder
23. november 2011 - 18:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Razer Megalodon - Lyden Forsvinder

Hej, jeg har haft mit megalodon headset i omkring 8 måneder, men først her for nyligt er det begyndt at drille..

Hvis jeg snakker på skype eller spiller et spil kan lyden bare forsvinde sådan uden videre, og jeg er nød til at tage det ud og ind igen..

Problemet sker dog kun på den her Computer ( Har Formateret for at forsøge at løse problemet)

Så jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal gøre. Er nogle der har nogle
ideer til et evt fix?

Tak

- Sensity
Avatar billede Sensity Nybegynder
26. november 2011 - 04:06 #1
ost..
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
27. november 2011 - 11:11 #2
Hvis det er et USB headset, så er det sikkert fordi USB porten slukker efter nogen tid.
Gå ind i enhedshåndteringen og kontrollér at porten er satkorrekt op.
Hvis du har Win7 kan du gå ind i advanceret strømstyring via kontrolpanel, søg efter 'strøm' og vælg 'Rediger strømstyringsplan', klik på 'Skift avancerede strømstyringsindstillinger'.
I det nye vindue, åbn 'USB-indstillinger' > 'Indstilling for selektiv USB-afbrydelse' og sæt 'Indstilling' til 'Deaktiveret'.
Gem og se om ikke det løser problemet.
Avatar billede Sensity Nybegynder
27. november 2011 - 20:24 #3
Det løstet ikke problemet. Er blevet sendt til RMA. SVAR
Avatar billede Sensity Nybegynder
27. november 2011 - 20:24 #4
smid et svar hvis d vil have lidt points
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
28. november 2011 - 13:39 #5
Det gør jeg så. Beklager at det ikke løste problemet :(
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
11. februar 2012 - 22:53 #6
Har du glemt at denne tråd stadig er åben? ;)