Avatar billede NielsErikP Mester
20. november 2011 - 01:45 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Forskel/ kvalitet af "DVD-RW og DVD +RW"

Hej...
Nogen der kan hjælpe med hvad forskellen er mellen DVD-RW og DVD+RW... Er der også kvalitets forskel og hvad skal man vælge ?

På forhånd tak..!
Avatar billede webweaver Praktikant
20. november 2011 - 02:15 #1
Godaften Niels Erik :)

Måske, du kan bruge dette til noget,
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp

Der er lidt forskel på formaterne.
Minus udgaven blev udviklet af Pioneer og Philips vil så konkurrere med deres plus udgave.

Der er lidt forskel omkring, hvordan data lagres og plus udgaven er også lidt hurtigere at brænde ned på.

Om man skal vælge det ene eller andet, kan jeg ikke svare på.
Du skal nok bare vælge det format, som din DVD-afspiller kan afspille. Det er som regel kun eet af formaterne. Nogle kan dog afspille begge dele.
Avatar billede NielsErikP Mester
20. november 2011 - 03:37 #2
Godaften webveaver...
Long time .. No seen ;-) Håber alt er vl hos dig?

Ja.. jeg kan godt bruge din side... kigger lige lidt nærmere på den imorgen.. Det er sent nu :-)

Så vil jeg tjekke min DVD afspiller.

Tror godt du kan ligge et svar... og så endnu engang tak for din hjælp .
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2011 - 08:05 #3
Prøver lige at lægge denne her ind igen:
http://www.build-your-own-computer-tips.com/dvd-drive-differences.html
Forsøgte 3 gange i nat, men den kom ikke igennem. Om det var en fejl på Eksperten eller hos mig, det ved jeg ikke.
Nu må vi se.
Avatar billede webweaver Praktikant
20. november 2011 - 14:27 #4
Jamen det er det :) Og forhåbentlig er det også tilfældet hos dig :-)

Jeg smider et svar her. Så kan du jo altid dele point, hvis der er andre, som også smider et brugbart svar :)

Fortsat god weekend.
Avatar billede NielsErikP Mester
20. november 2011 - 21:38 #5
Hej...
Dejligt at høre, webveaver,, jow jow gode mennesker har det jo altid godt, ik :-)

Og til dig, 220661... rimelig god artikel, vil du dele med webveaver, så smid et svar også.
Kender iøvrigt godt at eksperten ikke sætter indlæg ind sent om natten, rimeligt træls :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2011 - 21:43 #6
Ja det synes jeg også. Bøvlede med det i 10 minutter, og måtte opgive og gå i seng. Men det var sikkert også godt nok. *G*
Avatar billede NielsErikP Mester
20. november 2011 - 21:55 #7
Hej...
Ja... Det er lige før hårtoppen godt kan komme op og feje lofter ned, når man har sat og gjort en del for at skrive et indlæg der om natten, og så trykker  "opret" , så får man bare en hvid side stukket i hovedet... og man må lukke selv eksperten ned, når så man går ind igen... Viser det sig hele indlægget er tabt..Surt Show *G*

Du deler med webveaver.

Tak for jeres hjælp!
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2011 - 22:01 #8
velbekomme
Avatar billede webweaver Praktikant
20. november 2011 - 23:30 #9
Tak for point :)

Notit: Det er altid godt, lige at kopiere teksten i sit indlæg, inden man trykker submit! Det har jeg lært af erfaring her på eksperten. Det luner tit, at man lige har gjort det.

Men der er problemer med serverne her på eksperten om natten. Der er noget cache, som burde blive opdateret, men der er forsinkelse på. Oftest, så er de indlæg som I skriver ikke tabt. De bliver bare ikke vist, før efter nogle timer (kan være adskillige timer desværre), eller før der er en som skriver et andet indlæg i tråden, så den kører sit "opdaterings-script" igen eller hvad der nu ligger bagved ...
Avatar billede NielsErikP Mester
21. november 2011 - 00:08 #10
Hej..
Altid en fornøjelse at dele ud til dig, webveaver. Nå... ja .. Det var da en ide, den med at kopiere, den bruger jeg fremover.

Ja.. har godt hørt problematikken omtalt af andre her på Eksperten... Bare mærkeligt at IDG ikke snart hører det også og finder en løsning på det.
Avatar billede webweaver Praktikant
21. november 2011 - 13:52 #11
Eksperten er desværre et nedprioriteret projekt, så det sker formentlig ikke.
Avatar billede NielsErikP Mester
21. november 2011 - 21:08 #12
Hej...
Nej.. Det gør det nok ikke, så må vi jo væbne os med tålmodighed og COPY & PASTE.... Måske IDG en dag opdager det.
Vi venter... Vi venter... hmmm
Avatar billede webweaver Praktikant
21. november 2011 - 21:35 #13
De er skam godt klar over det. Tror bare ikke, at De er indstillet på at poste midler i projektet, for at få rettet op på ting som disse. ´

Det er selvfølgelig ikke noget jeg ved med sikkerhed skal det lige siges.
Avatar billede NielsErikP Mester
21. november 2011 - 22:13 #14
Hej..
Syntes bare det er ærgeligt, For Eksperten er et godt site.