Avatar billede markus-king Nybegynder
19. november 2011 - 00:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ubuntu lyd og hvile

Hej,

Jeg har installeret Ubuntu på min HP dv6-computer. Det fungerer også rimeligt upåklageligt, med undtagelse af lyden og stand-by.

Mine højtalere bliver ikke "slået fra" når jeg har mine headphones i. Alligevel er der lyd gennem begge veje. Er det ikke muligt at få højtalerne slået fra, når høretelefonerne er tilsluttet?

Samtidig kan min computer heller ikke stå op fra hvile-/stand-by-/lukke skærmen i-tilstanden. Jo, computeren tænder, men det gør skærmen ikke, den er bare i sort. Jeg bliver nødt til at tage batteriet ud og i igen før jeg kan bruge computeren igen.

Hvordan kan det fixes?

Har søgt på nettet, kan ikke få nogle af løsningerne til at virke. Håber I kan hjælpe :)
Avatar billede markus-king Nybegynder
19. november 2011 - 17:45 #1
Kan ingen af jer eksperter hjælpe? :)

Har virkelig forsøgt alt, håber nogen har svaret :)
Avatar billede markus-king Nybegynder
07. december 2011 - 20:50 #2
Overhoved ingen? Havde jeg ikke regnet med.

Hvis der ikke er nogen der vil tilføje noget, vil jeg lukke tråden :)