Avatar billede mtrolle Nybegynder
14. november 2011 - 23:17 Der er 1 løsning

Freelance job: Installering af OpenOffice på Utunbu 11

Hej,

Jeg søger en Linux ekspert, som mod betaling, kan hjælpe mig.

Vi kørte tidligere Ubuntu 10 med Jodconverter og OpenOffice til at konverterer word filer til html m.v.
Nu har vi installeret en ny Ubuntu 11 server og skal have samme setup. Men Ubuntun har droppet OpenOffice og erstattet det med LibreOffice.
Der findes fortsat en Jodconverter til LibreOffice, men den smider en række exceptions.

Opgaven:
Vi har en test server med Ubuntu 10 som virker perfekt med Jodconverter og OpenOffice.
Også har vi en test server med Ubuntu 11 som ikke virker med samme applikationer.

Så du skal ind på vores Ubuntu 11 og få konvertering af word filer til HTML til at spille med Jodconverter og OpenOffice.
Jeg formoder det "bare" er at downloade OpenOffice 3 og compile den på serveren og finde en tilhørerne Jodconverter og installere den.

Kan du leverer varen, så smid en email på job@xion.dk.
Avatar billede mtrolle Nybegynder
30. januar 2012 - 12:50 #1
close