Avatar billede gumleidioten Nybegynder
13. november 2011 - 15:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7, Standard spil, hardware acceleration, skærmkort

Hej folkens, ja det er sådan jeg lige har installeret windows 7 på min computer, og når jeg går ned i start og ind i spil, og trykker på de der standard spil der følger med såsom, 7-kabale, hjerterfri, osv. kommer der en error op, hvor der står sådan cirka, "enten er din hardware acceleration slået fra ellers understøttes dit skærmkort ikke, og har tjekket, hardware acceleration er slået på fuld, og skærmkortet er et standard vga-skærmkort, så ved ikke hvordan jeg skal køre, giver 300 points til den der finder ud af det, tak på forhånd :)
13. november 2011 - 15:25 #1
...skærmkortet er et standard vga-skærmkort... - Det er selvfølgelig problemet!!!
Enhedshåndteringen - find Skærmkort - HøjremusseTast - Opdatér driversoftware ... Og se om der automatisk bliver fundet noget relevandt...

--

Har du iøvrigt styr på de mange WindowsUpdate elementer + WIN7 ServicePack1 ?
Avatar billede gumleidioten Nybegynder
13. november 2011 - 16:01 #2
Nej, det var ikke det, den var opdateret i forvejen, ved virkelig ikke hvad der skal gøres
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2011 - 16:34 #3
et standard vga-skærmkort er en del af instalations delen i Windows for at du kan se noget på din skærm indtil du har hentet og instaleret den driver der er relevant for dit skærmkort.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2011 - 17:06 #4
Hvis der står standard vga-skærmkort ved skærmkortet mangler du en driver http://gratisupload.dk/vis_billede/668822/
Avatar billede gumleidioten Nybegynder
14. november 2011 - 14:45 #5
jamen hvor finder jeg så den driver henne?:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2011 - 15:40 #6
du kunne starte med at hente slimdrive det er et gratis program som finder alle manglende drivere direkte fra producenterne du skal lige registrere dig og kan logge på med det samme.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2011 - 20:04 #7
Jeg syntes du skylder at fortælle om der var hjælp at hente istedet for bare at lukke tråden og beholde point :-(
Avatar billede gumleidioten Nybegynder
14. november 2011 - 20:38 #8
jamen jeg er ny :), ved ikke hvad jeg gjorde, og har ikke prøvet dit link indnu, men virker det ogs på gamle computere?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2011 - 20:47 #9
Ja.
Avatar billede gumleidioten Nybegynder
14. november 2011 - 21:54 #10
og nej forresten, det virkede ikke, det var ikke den rigtige driver den fandt, men det skal bare snart virke!, ved bare ikke hvad jeg skal gøre :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2011 - 22:41 #11
Så går du ned til start  og i søgefeldtet skriver du Aero så kommer de nogle forslag søg og reparer gennemsigtighed eller noget lignende og hvis den så skriver at dit grafikkort ikke understøtter efekter så hjælper kun et andet grafikkort.