Avatar billede jdann Mester
13. november 2011 - 10:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Unødvendig opstartsbillede

Hej
Håber dette spørgsmål er i rette kategori
Når jeg starter PC op får jeg hver gang " Guiden til ny hardware " på skærmen.
Den forsvinder selvfølgelig når jeg annulerer den, men det er jo tåbeligt at den kommer hver gang.
Hvem ved hvorledes jeg undgår denne guide ved opstart ?

VH

Jørgen
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2011 - 10:11 #1
Citat fra  en anden tråd men evig aktuel!
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Så ser vi videre derfra? Det er lidt nemmere da vi så kan lede dig til den rigtige løsning
Og så kunne det jo tænkes at det er fordi du mangler en driver?
Avatar billede jdann Mester
13. november 2011 - 10:21 #2
Ja selvfølgelig - min fejl

Jeg bruger Windows XP
Om jeg mangler en driver - tror det ikke det er forholdvis nyt at jeg får den nye meddelelse - har autmatisk opdatering af alle slags
Bruger Bullgard som virusprogram
Jørgen
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2011 - 10:28 #3
Prøv nu at besøge Enhedshåndteringen alligevel det er jo ikke uden grund at den fortæller at der er ny hardware!
højreklik på din Computer gå ned til egenskaber i ruden der kommer frem er der en mulighed for at komme ind i enhedshåndteringen.
Avatar billede jdann Mester
13. november 2011 - 11:18 #4
Hej igen
Har været inde i Enhedshåndtering nu.
Jeg kan genkende mange af de hardware der står .f.eks. printer, webcam samt andre, men der er da også ting som jeg ikke aner hvad er
MEN allerførst står " Andere enheder med et gult ?
under denne står der igen med et gult ? "ukendt enhed "

Kan det mon være sådan noget. Jeg aner ikke hvad der kan være
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. november 2011 - 11:26 #5
Det ville måske så være en god ide at hente Slimdrive den er gratis du skal dog registrere dig det er sårenemt og du kan logge på med det samme den henter de allernyeste drivere direkte fra producenterne ved hjælp af hardware ID.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede jdann Mester
13. december 2011 - 07:54 #6
Her er egen svar - fandt ingen løsning på spørgsmålet
Jørgen