Avatar billede MathiasRR Nybegynder
12. november 2011 - 21:31 Der er 4 kommentarer

blue screen of death problem

hejsa.
jeg har så valgt at formatere min computer, og ikke med det største held....
først formaterede jeg computeren, hvorefter jeg hentende min ATI driver via nettet. Herefter frøs den efter startup, og jeg fik blue screen of death, hvilket endte ud i jeg formaterede igen, og installerede min driver fra min CD denne gang.
Men den gør det stadig, og når jeg starter i fejlsikret tilstand siger den: "der er ikke installeret en ATI-grafikdriver, eller ATI-driveren fungere ikke korrekt, installer venligst den ATI-driver, der svarer til din ATI-hardware", og hvis jeg så prøver at installere igen, får jeg beskeden "det lykkedes ikke at indlæse lokaliseringsdriver" som fejlmeddelse.....

har slettet de gamle filer på harddisken, hvad gør jeg?????

Her kan problemet ses:
http://www.youtube.com/watch?v=V9jkNN0IfR0

Håber på hjælp!

Tak på forhånd...
12. november 2011 - 22:05 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
12. november 2011 - 22:06 #2
Check lige i [Enhedshåndteringen] om der er andre elementer der 'mangler' ?
Avatar billede MathiasRR Nybegynder
12. november 2011 - 22:11 #3
Det er Windows 7 64 bit, beklager :)

Der er intet der mangler i enhedshåndteringen, og som videoen viser, er det skærmdriveren der ikke svarer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. november 2011 - 22:50 #4
Hent Slimdrive.
http://www.driverupdate.net/ du skal registrere dig og du kan logge på med det samme.