Avatar billede lhr1 Nybegynder
03. november 2011 - 15:09 Der er 1 kommentar

win7 kan starte i fejlsikret tilstand men kommer ikke videre

Kan starte op med cd og reparer men kommer ikke videre forsøger installere kommere ikke videre
prøver recovery kommer ikke videre. maskinen står med baggrundsbilled og markør jeg kan flytte med musen
kørt memorytest ok prøvet andre ram ingen ændring.
Haft alle kabler/ ledninger af og på. min harddisk. ? ;(
Ingen af mulighederne i F8 fører til noget.
Er der et (gæt) forslag jeg kan arbejde videre på ?

Medion 4205 i5  win 7

Helt ny her, har ingen ide om point og sådan noget så fortæl mig venligst hvis jeg træder ved siden af ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 14:24 #1
hej lhr1 der er 2 måder en http://www.bootdisk.com/'

og vis den ikke dur så formater pc og køre windows ind på ny