Avatar billede rasta Nybegynder
03. november 2011 - 09:28 Der er 1 kommentar

Live streaming for (absolut) begynder

Hej.

Jeg har en ambition om at kunne live streame noget video fra en begivenhed - men jeg aner virkelig ikke, hvor jeg skal starte.

Jeg er godt klar over, at der skal et kamera til - men skal det være et webkamera, eller kan jeg på en eller anden måde bruge et digitalkamera/digitalt videokamera til det samme og få bedre billedkvalitet på den måde?

Hvilken software skal der til?

Hvordan stiller jeg det til rådighed for (nogle) folk ude på nettet?

Jeg kan godt se, at det virker som en rodet klump af spørgsmål, men jeg er som sagt ikke helt klar over, hvor jeg skal starte.

Mvh
Avatar billede moddi100 Seniormester
03. november 2011 - 11:22 #1
Med på en lytter