Avatar billede jyllandsrubin Nybegynder
02. november 2011 - 10:54 Der er 4 kommentarer

Udskrift på egen printer når man er på server

Hej.

Måske rammer jeg helt ved siden af gruppen, men skyder alligevel løs.

Jeg har fået adgang fra min PC til en server. Jeg mener det var noget der hed VPN Forbindelse, men kan ikke huske, om jeg blander tingene sammen.

Når jeg er på mit skrivebord skal jeg gå i start - kør og skrive  mstsc

Så skal jeg skrive en IP adresse og så logger den på serveren.

Når jeg fra C5 vil udskrive, kan jeg ikke vælge min printer. Det er jo nok logisk set fordi jeg er på serveren. Er der nogen måder, hvor man alligevel kan tilgå sin egen printer?
Avatar billede imz Nybegynder
02. november 2011 - 13:38 #1
Har du prøvet at benytte programmet UltraVNC / filetransfer- der er en download funktion, så du kan hente det du arbejder med fra serveren til din egen PC.

Det kan du ikke hvis du bare bruger "fjernskrivebord" i Windows
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2011 - 20:20 #2
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 14:39 #3
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2012 - 00:04 #4
kik i #2?