Avatar billede juliemusen Nybegynder
01. november 2011 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ødelagt windows og brugerkonti

Hejsa.

Mit windows ville lige pludselig ikke starte, derfor installerede jeg windows på en anden partion. Det er nu sådan at på min gamle windows havde jeg 2 bruger profiler. De filer jeg kan se nu, er kun fra den ene bruger profil.

Kan jeg ikke finde de andre filer frem, som kunne ses fra min anden bruger?

Mvh Julie
01. november 2011 - 23:48 #2
Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ???
Avatar billede juliemusen Nybegynder
02. november 2011 - 13:46 #3
Hejsa.

Det er windows 7. Igår begyndte computer lige pludselig at sige mærkelige lyde, og derefter slukked den bare. Når man starter den op, er der bare sort skærm.

Jeg låner en dock af en af mine venner, som passer til min harddisk. Så ser jeg om jeg kan få data over på min nye.

Skal vi dele pointene?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. november 2011 - 16:31 #4
Vil du formatere og starte helt forfra?
Har du de fornødne diske til det?