Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. oktober 2011 - 23:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Sikkerhedsprogrammer

hejsa, er der nogle der har nogle gode sikkerheds/vedligeholdelses/perfomance programmer som de vil dele? jeg bruger selv ad-aware som antivirus/antispyware (med real-time protection) samt Defraggler til defragmentering og CCleaner til oprydning. Ellers andre gode programmer som der er værd at nævne?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2011 - 11:49 #2
Vi bruger Norman Security Suite ( Antivirus program ), SlimDrivers, Secunia, CSIS Heimdal og Malwarebytes
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2011 - 19:56 #3
Avg pro (antivirus) Malwarebytes Pro (antimalware) og Comodo free (firewall)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:48 #4
#3 Hvordan fungere Comodo syntes du? Konflikter den med alle mulige programmer? Fordi jeg har både prøvet Comodo + Online Armor og de konfliktede med alt muligt, imodsætning til Windows Firewall.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2011 - 22:00 #5
Jeg har ikke haft problemer med det.
Jeg skiftede fra En pro udgave af Zonealarm (ældre version), da jeg troede den halverde hastigheden på mit net. Det viste sig dog at det ikke var det der var problemet.
Problemet var at når jeg lukkede pc ned i dvale, så når den startede op igen, så kørte mit netkort kun med 10 mbit forbindelse i stedet for 100 mbit. Dette problem blev afhjulpet ved at fjerne tjekteget i at Windows må lukke for enhed for at spare strøm.
Jeg bruger kun firewall delen i Comodo. Der er noget der hedder defence+ og Sandbox security level, men det har jeg deaktiveret.
Har også prøvet Online Armour,men det fungerede ikke rigtigt.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. november 2011 - 09:46 #6
Jeg må lige genoverveje Comodo så, jeg lader lige tråden køre lidt, så kan du evt. smide svar og få point sammen med snif12.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2011 - 15:36 #7
Ok
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2011 - 16:58 #8
Ok