Avatar billede noobi79 Nybegynder
28. oktober 2011 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

battelfield 3

jeg har lige været ude og købe battelfield 3,men har fundet ud af at man skal have windows vista eller windows 7 på sin pc for at spille det.har kun xp.er den kun den  mulighed ,at opgrader sin pc til vista/windows 7,eller er der andre.
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
28. oktober 2011 - 20:44 #1
Yes. Det er den eneste vej til at kunne spille BF3 :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2011 - 07:51 #2
spørgsmål oprettes som kommentar

man bruger KUN svar til lukning af spørgsmål
hvis i ser i overigten på forsiden står spørgsmålet nu til lukning og der er ikke mange der går der ind mere - det er vel ikke det i vil opnå
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2011 - 11:22 #3
Du skal som minimum have en PC der køre med Vista SP1 - 32bit  for at kunne spille det spil - og som skrevet, allerhelst en maskine med Windows 7 64bit installeret.

Du kan kun opgrade fra XP til Vista direkte og uden at skulle formatere - det krøver dog, at du f.eks har XP 32bit og opgradere til Vista 32bit.

Du kan IKKE opgrader XP direkte til Windows 7, uanset om det er 32bit eller 64bit versionen.
Her er du nød til at lave en ny installation af W7 og derved mister du alle dine data der er på det drev du installere på, da W7 laver en formatering ifm. med installationen.
Tillige kan det også være lidt problemer med at få installeret og finde de korrkte drivere til windows 7 og lidt ældre maskiners hardware.
Men her kan slimdrivers være en god hjælp, hvis ikke der findes drivere til W7 på din PC producents hjemmeside.

WHAT ARE THE MINIMUM AND RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR PLAYING ON PC?
Minimum System Requirements
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Recommended System Requirements
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE