Avatar billede reneljunggren Nybegynder
22. oktober 2011 - 12:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Lenovo T60 og Windows Update

Hej
Jeg har installeret en 750 GB HD på en Lenovo T60.
Alt er opdateret. Den kører Win7 og ja, den er lovlig :).
Alt kører som det skal bortset fra Windows Update som hele tiden siger at tjenesten ikke køre o jeg skal genstarte computeren.
Jeg har tjekket i tjenester at WinUpdate kører og jeg har forsøgt at genstarte tjenesten, men intet hjælper.
Nogen der har et godt råd eller en løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2011 - 14:42 #1
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 15:16 #2
det plejer når tjenester slår fra at være en virus eller noget spyware så tjek den lige for det

http://www.malwarebytes.org/

husk at opdatere den inden brug
slå den ned på fuldstændig scanning og lad den fjerne det den finder - så er det udelukket

m.v.h
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
22. oktober 2011 - 15:45 #3
Jeg har svært ved at forestille mig at der allerede er sluppet virus ind på maskinen - den er jo lige installeret med Win7!
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
22. oktober 2011 - 16:06 #4
Nu har jeg også forsøgt at fixe det med 220661's forslag og det hjalp heller ikke :(
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 16:14 #5
kontrolpanel-løsningscenter-vis oversigt over pålidelighed

hvad står der i den

virus og spyware kan komme som en tyv om natten og det er jo bare meningen du skal udelukke det
det med at tro kan du ikke bruge til noget
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
22. oktober 2011 - 16:21 #6
Jamen det er jo en helt ny installation og Win7 er det eneste der er på maskinen :)
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
22. oktober 2011 - 16:38 #7
Alt ser normalt ud.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
22. oktober 2011 - 20:45 #8
Geninstallere Windows,hvis det er en helt ny installation mister du jo intet ved at geninstallere,jeg tror ikke du kan få det at køre på den nuværende installation,husk at formatere harddisken under installationen.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2011 - 07:40 #9
gider du ikke svare på de foreslag der fremkommer
hvad står der i link 5

nej det er sikkert ikke virus men så er det udelukket
du drømmer ikke om hvor mange maskiner jeg har lavet hvor det ALLIGEVEL var spyware der lige var smuttet ind inden de havde lagt virus program på.

hvad står der i oversigt over pålidelighed ????????
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
23. oktober 2011 - 11:18 #10
Jeg reinstallerede det hele og nu kører den :)
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
23. oktober 2011 - 17:33 #11
Jamen jeg har jo svaret at alt så normalt ud over det hele - jeg har prøvet alt jeg kunne finde på og jeg har gennemgået alle de test jeg kunne komme på, men det virkede ikke så som sagt er den reinstalleret og alt kører.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2011 - 08:06 #12
jamen du svarede ikke på hvad der stod i den
så bliver det jo svært hvis jeg spørger i vest og du svarer i øst

det er ofte løsningen
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
06. november 2011 - 12:41 #13
Jeg løste det ved ar reinastallere Windows.
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
21. november 2011 - 08:42 #14
Det er løst!