Avatar billede Matsiu Nybegynder
15. oktober 2011 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk findes ikke i "stifinder"

Jeg har netop genoplivet en stationær computer, og installeret windows 7 uden problemer..

Der sidder 2 sata harddiske i, men i stifinder i windows 7, dukker kun den éne op..

De vises begge i bios, og sørme osse inde i enhedshåndteringen i windows 7..
(Så windows har vel fundet den)

Jeg har prøvet at opdatere driveren, men windows siger at den allerede har den bedste driver.

Hvis jeg bytter om på stikkene på bundkortet er situationen den samme..
Samme harddisk findes, og samme harddisk gemmer sig for stifinder, men ER i bios og enhedshåndtering.
(og altså ikke omvendt, som man skulle tro)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. oktober 2011 - 10:22 #1
Se godt på dette billede og kontroler at der ikke mangler Drevbogstav eller er andre symptioner.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64302/
Avatar billede Matsiu Nybegynder
15. oktober 2011 - 10:36 #2
Min søn sidder lige og spiller på den stationære nu, så jeg vender tilbage når jeg har haft mulighed for at teste det..
Indtil videre tak..
(lukker ikke lige tråden endnu)
Avatar billede Matsiu Nybegynder
15. oktober 2011 - 12:31 #3
Poko1 du må godt smide et svar, som jeg kan gi' point..

Disken dukkede op i diskhåndtering, som "ukendt disk"
Der kunne jeg så klikke på importér ukendt harddisk, og nu virker den..
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. oktober 2011 - 14:05 #4
Du ligger bare selv et svar som du accepterer:-)
Avatar billede Matsiu Nybegynder
15. oktober 2011 - 14:06 #5
Ok..
Men tak for hjælpen.