Avatar billede d.kryger Praktikant
13. oktober 2011 - 09:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke åbne lokale filer efter opdatering

Hej eksperter.

Efter at jeg har installeret de seneste opdateringer fra Microsoft, så kan jeg ikke længere åbne lokale filer fra en webside i IE9.

Jeg bruger det på nogle intranet sider, hvor der bliver åbnet nogle JPG-billeder på min maskine...

Men nu virker det ikke længere :(

Er det nogle som ved hvad jeg evt. kan gøre ved det?
En afinstallation af den nye opdatering vil sikkert hjælpe, men det vil jeg helst undgå, da jeg jo så nok vil få samme problem ved næste opdatering af IE...
Avatar billede d.kryger Praktikant
28. oktober 2011 - 07:59 #1
Help - anyone?
Avatar billede d.kryger Praktikant
11. januar 2012 - 09:48 #2
lukker!!!