Avatar billede yippee Nybegynder
09. oktober 2011 - 20:03 Der er 3 kommentarer

skærm virker ikke?

Hej.
jeg har fået mig en ny computer og har derfor givet min mor den gamle computer som jeg ikke havde noget at bruge til. Jeg har installeret Windows 7 på den efter at jeg har fået den og det virkede også helt fint. Men nu her efter at hun har fået den og skulle sætte skærmen til har den ikke helt ville virke, den kan starte op i fejlsikker tilstand uden nogle problemer men kan simpelthen ikke få den startet op uden den fejlsikre tilstand?
Den skærm jeg har er en Packard bell viseo 230ws og hendes er en Zonovison TR-17. Jeg har prøvet at ændre i opløsningen men der sker intet overhovedet?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 18:15 #1
Prøv evt. at bruge HDMI (hvis det er i PC'en) eller et af de andre kabler (VGA osv.)
Avatar billede yippee Nybegynder
12. oktober 2011 - 19:30 #2
Altså den skriver bare "no-supported mode" Så jeg er ikke sikker på at det skulle hjælpe på det?.. Men jeg kan da selvfølgelig altid lige prøve :)
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 17:31 #3
Så vidt jeg forstår er det en stationær computer. Det er nok grafikkortet der er stået af så :P