Avatar billede RoyalGamerDK Nybegynder
08. oktober 2011 - 11:12 Der er 2 kommentarer

Jeg søger ny Gaming computer

Hejsa bloggere. Da min gamle pc er blevet en del forællet og har meget svært ved at trække de helt nye spil såsom Crysis 2, Gears of War og lignende ønsker jeg at købe en ny. Jeg har kigget lidt på denne her: http://www.sharkgaming.dk/silent-shark-brutality-i5-edition.html

Jeg er ikke den ultimative gamer men jeg vil gerne høre jeres mening.

Tak på forhånd!
Avatar billede Blueeyez Mester
08. oktober 2011 - 13:10 #1
Jeg ville nok skifte dens graffikkort med ati hd 6950.. den er generelt bedre på alle områder, dog bruger den os 50W ekstra strøm men den taber kun i pixel og det er kun 1% ellers er den bedre med 25 - 35% se mere her -> http://kortlink.dk/9qt3

Hvis du skal køre 32 bit system så er de 4 gb ram rigeligt, men hvis du vil ha 64 bit system på den så ville jeg vælge 8 gb.. (Det vil du kunne få væsentligt mere ud af)
Avatar billede tobrukDk Novice
08. oktober 2011 - 13:25 #2