Avatar billede Mor4ever Nybegynder
05. oktober 2011 - 14:58 Der er 4 kommentarer

Programering af fakturaprogram

Hej

Jeg søger en rigtig dygtig(og ikke for dyr)programør,som kan hjælpe mig med at lave et fakturaprogram i excel(vista).

Jeg ved godt at der findes mange faktura programmer man kan købe/downloade, og har også undersøgt de feste, men der er ikke rigtig nogle der tiltaler mig.

Mor4ever.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. oktober 2011 - 15:07 #1
Du er velkommen til at sende et oplæg. @-adresse under min profil.

og så velkommen til Eksperten..
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2011 - 16:21 #2
Supertekst har hjulpet mig med at lave mine faktura skabeloner, så der er mange gode inputs derfra.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2011 - 16:22 #3
Hvilken Excel version arbejder du ?
Avatar billede Mor4ever Nybegynder
06. oktober 2011 - 15:03 #4
Jeg bruger Microsoft office excel 2007..

Supertekst, jeg har sendt oplæg til dig på mail.