Avatar billede jpnybodk Nybegynder
05. oktober 2011 - 10:14 Der er 1 løsning

EXCEL 2003 - Skal lave "sidehoved" i en kvalitetsmanual - og flere kolonner herefter

Hej

Jeg sidder med opgaven kvalitetsmanual. Jeg har et excel dokument med 3 kolonner, hvor jeg øverst her oprettet "sidehoved" som står fremme på filen, da jeg ikke kunne få den til at lave rammer/ordentlig opstiling inde i "Vis sidehoved og sidefod). Nu ønsker jeg så bare flere kolonner under og andre mål på disse kolonner - men UDEN at det påvirker mit "sidehoved". Er dette muligt? Eller har I et andet forslag til at lave dette "sidehoved"
på 3 kolonner/2 rækker?

Glæder mig til et hurtigst svar.
mvh
JP
Avatar billede jpnybodk Nybegynder
05. december 2011 - 08:15 #1
Har selv fundet en anden løsning, når der nu ikke var hjælp at hente her

mvh
JP