Avatar billede xsix Nybegynder
26. september 2011 - 13:44 Der er 1 løsning

Kvaliteten af hæve sænke bord fra IKEA (galant)

Hej Eksperter,

Jeg er på udkig efter 2 hæve/sænke borde til min arbejdsplads og har kigget på dem (GALANT) fra IKEA, jeg ønsker nogle forholdsvis store borde (160x80+). Og da jeg selvfølgelig også ønsker en rigtig god kvalitet vil jeg høre om der er nogle der har erfaring med dem? Eller bør man gå ud og kigge efter decideret kontormøbel butikker som Zederkof, har fx kigget lidt på den her http://www.zederkof.dk/shop/haevesaenkebord-160x80-4429p.html

Jeg har også et lignende spørgsmål ang. stol, der har jeg igen kigget på dem fra IKEA, men der har jeg hørt at de skulle være knap så gode, derfor har jeg kigget på en lidt anden prisklasse og er nået frem til denne http://www.kontor-moebler.dk/shop/kontorstole-h-j-ryg/alaska-kontorstol.html men kan det betale sig rent kvalitet / pris mæssigt?

Alle inputs vil blive værdsat :)
Point vil blive givet til bedste svar / input der evt. leder til mit køb.
Avatar billede xsix Nybegynder
27. september 2011 - 17:33 #1
Lukket.