Avatar billede cali1 Mester
24. september 2011 - 11:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player til Windows 7

Jeg afinstallerede for 1 måned siden min wmp fordi jeg syntes den kørte dårligt, men nu vil jeg gerne installere den igen har prøvet på diverse downloadsider men jeg kan ikke se at jeg har mulighed for at hente playeren nogen steder. Har prøvet på at hente wmp11 men det  kan jeg ikke.

Hvordan får jeg hentet playeren?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 11:10 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 11:18 #2
for at installere den igen skal du i
Kontrolpanel\Programmer og funktioner
menuen 'slå windows-funktioner til eller fra'
og der ned under 'mediefunktioner' sætte hak i 'windows media player'
Avatar billede cali1 Mester
24. september 2011 - 12:37 #3
Tak Claes 57, men jeg kan ikke hente wmp12 på den side du henviser til, jeg har afinstalleret programmet med revo uninstaller.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 12:43 #4
se #2
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. september 2011 - 12:55 #5
Kunne det tænkes at du skal sætte din Win7 skive i og køre en rep.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2011 - 13:06 #6
Windows systemgendannelse til før du afinstallerede.
Avatar billede cali1 Mester
24. september 2011 - 17:08 #7
Uha køre rep. pga. det...., nej min slowpcfighter har slettet nogle systemgendannelser.

Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre blot at hente wmp uden nogen problemer til W7 - i modsætning til xp og vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2011 - 17:16 #8
Jeg kan ikke se du har reageret på #2?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2011 - 17:19 #9
#2 kan vist heller ikke det du efterlyser.

En rep. er vist eneste mulighed, så i med skiven og reparer dit Windows. Der kan i hvert fald ikke ske noget ved det.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. september 2011 - 17:32 #10
Uha køre rep. pga. det

Hvorfor tror mange at det er det samme som factory settings?
du mister intet tværtimod.
Avatar billede cali1 Mester
25. september 2011 - 14:07 #11
Tak for dit wake up call john_stigers, prøvede fremgangsmåden i #2 og det virkede :-) - troede jeg fuldstændig havde slettet wmp.

Vil gerne give 50 point til claes og 10 til john.
Avatar billede cali1 Mester
27. oktober 2011 - 08:43 #12
Ingen respons spm. lukkes