Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 23:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

sekvensen CTRL + ALT + DELETE for at logge på Windows Vista og Windows 7

I Windows Vista og Windows 7 skal du benytte følgende fremgangsmåde:
1.Klik på Start, skriv Control Userpasswords2 i feltet Søg, og tryk derefter på Enter.
Bemærk! Du skal du skrive brugernavn og adgangskode, når dialogboksen til indtastning af computeradministratorens brugernavn og adgangskode vises.
2.Klik på fanen Avanceret.
3.I afsnittet Sikkert logon skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Kræv, at brugerne trykker på Ctrl + Alt + Delete, hvis du vil deaktivere sekvensen CTRL + ALT + DELETE.
Avatar billede pstidsen Novice
23. september 2011 - 23:22 #1
du må ikke have to åbne spørgsmål om det samme på samme tid. Luk det ene. Se: www.eksperten.dk/faq#faq-3v

Point ude: 670??? Se at få lukket nogle!!!! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rasmus64745 der er jo kommet masser af kommentarer!!!
Avatar billede pstidsen Novice
23. september 2011 - 23:27 #2
undskyld jeg havde ikke lige læst dit "spørgsmål". Det er jo ikke et spørgsmål. Du skal lukke disse to spørgsmål (og dine andre) og så oprette en GUIDE, hvor du skriver hvordan man gør til både xp og vista/7.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 23:33 #3
hvad ???? den passer jo ikke til windows xp!!! kun til windows 7 og windows vista P,s den ange passer jo til windows xp
Avatar billede haverslev Novice
24. september 2011 - 10:23 #4
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 14:24 #5
#3: Slap nu af.... Jeg sagde ikke noget med at det du skriver her passer til Windows XP. Jeg sagde at du skulle lukke det her (og det andet) "spørgsmål" og så oprette en GUIDE der viser hvordan man deaktiverer sekvensen. Det du skriver herover er jo ikke et spørgsmål, men en guide......
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 17:57 #6

jeg kan ikke lek en guide ind på eksperten !!!! der for  laver jeg et spm
Avatar billede haverslev Novice
24. september 2011 - 18:26 #7
Den guide er jo ren copy/paste fra MS$ linket, så du skal huske kildeangivelsen.
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 22:21 #8
#7: Det er rigtigt!

#6: http://www.eksperten.dk/guide/opret vælg kategori, skriv guiden, tryk "Offentliggør".
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 23:05 #9
pstidsen8

det går jeg også når jeg trykker på Offentliggør SKER DER INDE DYT !!!
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 23:10 #10
hvilken browser bruger du?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 00:23 #11
til windows 7 og windows vista windows internet explorer 9 til windows vista

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/products/ie/homeden dur til windows 7 og windows vista
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2011 - 19:45 #12
Luk lige her.
Du må leve med at du ikke kan oprette guider.
Guider skal ikke oprettes under spørgsmål!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2011 - 19:47 #13
Nå pyt. Jeg har anmeldt spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 23:08 #14
lok